Als concept ontwikkelaar denk ik in concepten

Diensten? Ik ben een dienstverlener, maar eigenlijk denk ik niet in diensten. Om te beginnen ga ik met u om tafel om te brainstormen. Het doel is om naar boven te krijgen wat nu precies de kracht van uw merk is.

Op basis van die informatie en de missie en visie van uw bedrijf ga ik voor u aan de slag. Als eerste ga ik bekijken hoe de positionering van uw merk eruit kan komen te zien.

Uw unieke concept

Ik ga op zoek naar de spanning in het verhaal rondom uw merk. Hoe gaat u de doelgroep bijvoorbeeld prikkelen? En welk gevoel wilt u oproepen? Ik laat alle informatie bezinken en kijk kritisch welke ideeën passen binnen het concept voor uw merk.

Inzet van verschillende middelen

Het resultaat bestaat uit verschillende uitingen. Afhankelijk van uw merk en doelgroep zet ik bijvoorbeeld advertenties en websites in. Of een app en een direct mailing. Welke hangt af van uw merk, wensen en doelgroep.

Huur mij in om uw merk sterker te maken!

Ook voor uw merk ontwikkel ik een sterk concept waarmee u klanten binnenhaalt en aan u bindt. Laten we vrijblijvend kennismaken, neem contact op om een afspraak te maken.

Ervaringen van opdrachtgevers

  • “Rob combineert creativiteit zoals je verwacht bij grote reclamebureau’s met zijn persoonlijke aanpak en ondernemerschap. Professionele campagnes, goede uitwerking en een soepel lopend proces om tot een fraai resultaat te komen.”

    Diederik
  • Met Rob is het fijn samenwerken. Hij kan op hoog niveau met je meedenken en luistert goed naar wat jij wilt. Hij blijft rustig, maar is ook direct. Maar het mooiste wat ik heb ervaren is dat hij een vlammetje aansteekt in je hart, zodat jij je passie voelt voor waar jij voor wilt gaan.

    Angela
  • “Rob is van vele markten thuis en een spin in het communicatieweb. Door de korte lijnen kom je snel en goed van briefing naar uitwerking. Rob denkt mee en stelt zich kritisch op. Alles voor het beste resultaat.”

    Flip
  • “Rob denkt mee, komt met creatieve ideeën, luistert en is bekend met onze regelgeving en houdt dit goed voor ogen.”

    Leon
  • “Onze complex gelaagde groeiscan voor bedrijven is door Rob helder vertaald naar een interactieve en aantrekkelijk vormgegeven businesstool. Het mooie van Rob is dat hij niet alleen creatief is, maar ook bedrijfsmatig meedenkt.”

    Robert
  • “Kritisch, doelgericht en creatief zijn kernwoorden die passen bij reclamemaker Rob de Bruijn! Door het aanbieden van custom made oplossingen hebben onze reclamecampagnes de uitstraling gekregen waarnaar we op zoek waren.”

    Kelly
  • “De samenwerking met Rob is prettig en effectief. Zijn voorstellen bij het ontwikkelen van dragers voor promotionele uitingen zijn inspirerend en resulteren met slechts minimale aanpassingen tot het gewenste resultaat.”

    Mark
  • “Tijdens het omschrijven van mijn nieuwe bedrijfsidee kwam Rob met niet alleen het ontwikkelen van een krachtig logo maar voegde hij ook een invalshoek toe aan de visie en missie van mijn concept. Hierdoor kon ik een nog sterker statement formuleren.”

    Jos
  • “Rob is innovatief, veelzijdig, punctueel en zeer flexibel. Wij hebben verschillende projecten bij hem neergelegd die hij naar onze volle tevredenheid heeft volbracht. Wij zijn enorm blij met dit contact en zullen van Rob’s diensten te allen tijde gebruik blijven maken.”

    Monique
  • “Je onderscheiden van je concurrent doordat je iets extra’s biedt en dit als zodanig uitdraagt naar (potentiële) klanten. Daartoe ontwikkelde Rob de Bruijn ons “van Thiel OPTIMAAL” concept. Een concept dat zich inmiddels ruimschoots bewezen heeft.”

    Rob
  • “Wat ik erg knap vond is de perfecte vertaalslag van mijn propositie naar een helder, herkenbaar en zeer bruikbaar beeld. Het is steeds verder geabstraheerd zonder zijn kracht en zeggenschap te verliezen. Dank je wel.”

    Peter
  • “Tijdens oriënterende gesprekken is een klik met Rob de Bruijn ontstaan die geleid heeft tot een mooi concept. Beeldmerk, logo, website en productverpakking sluiten aan bij ons bedrijf en vormen samen met onze marktbenadering een positief geheel.”

    Dennis & Serge
  • “Rob heeft aan 1 woord genoeg. Onze opdracht was: kun jij een moeilijk verhaal begrijpelijk maken? Rob heeft dit perfect vertaald in een duidelijk corporate beeld met bijpassende communicatietools in gemakkelijke taal. Perfect dus!”

    Denise