Ontdek de plezierige bijwerking van een AHA-sessie

Het bewijs dat je de juiste partij voor je marketing vraagstuk gekozen hebt

Ontdek de plezierige bijwerking van een AHA-sessie

Het bewijs dat je de juiste partij voor je marketing vraagstuk gekozen hebt

Ontdek de plezierige bijwerking van een AHA-sessie

Het bewijs dat je de juiste partij voor je marketing vraagstuk gekozen hebt

Stel, je bent op zoek naar de oplossing voor jouw specifieke marketing vraagstuk

Dan ben je waarschijnlijk op zoek naar bijvoorbeeld een reclamebureau of creative agency dat je de juiste oplossing voor jouw specifieke marketing vraagstuk kan bieden?

Ik snap dat de keuze met wie je dan in zee wilt gaan knap lastig kan zijn. Hoe weet je immers dat je de voor jou beste partij kiest?

Hoe weet je dan of je de juiste partij kiest?

Iedereen(ook ik) zal zich van zijn beste kant laten zien. Maar alle mooie voorbeelden van gemaakt werk ten spijt, bieden in het verleden behaalde resultaten helaas geen garantie voor de toekomst.

Iedere oplossing voor ieder marketing vraagstuk en voor elke opdrachtgever in zijn of haar specifieke branche is tenslotte anders. Daarom heb ik besloten het anders te doen en heb ik een uniek concept ontwikkeld waarmee ik mijn toegevoegde waarde voor je ga bewijzen: de AHA-sessie.

Met een AHA-sessie kies je zeker van je zaak!

Hoe het werkt: tijdens de AHA-sessie filteren we in twee uur tijd al jouw informatie en (markt-)kennis naar het antwoord op je marketing vraagstuk. Dat kan in zo’n korte tijd omdat je het antwoord op je vraag al ergens in je hebt en ik het je min of meer alleen maar hoef te laten zien.

Het is absoluut geen saaie sessie. Op een verrassend aansprekende en interactieve manier komen we samen, onder andere aan de hand van korte inspirerende filmpjes en het kiezen tussen automerken, tot de juiste oplossing. Ik ben daarbij de moderator in het geheel die alles in juiste banen leid.

Aan het eind van de AHA-sessie heb je een concrete richting voor communicatie waarvan je al direct de mogelijkheden ziet om jouw doelen te realiseren en, minstens zo belangrijk, waarvan je voelt dat het de juiste is..

Zelfs de grootste sceptici zijn na afloop enthousiast en willen meteen aan de slag met de volgende stap: het ontwikkelen van bijvoorbeeld de nieuwe huisstijl of website.

Contact opnemen

Laat uw gegevens achter en ik neem zo snel mogelijk contact met u op

Not readable? Change text. captcha txt