ROB DE BRUIJN

ONTWIKKELAAR VAN DE AHA-SESSIE

Wie is Rob?

Klanten ervaren me als iemand waar ze graag mee samenwerken. Omdat ik begrijp wat ze nodig hebben, kritisch meedenk en altijd voor ze klaar sta.

Jarenlange ervaring

Ik heb inmiddels heel wat jaren ervaring. Voor ik in 2006 zelfstandig reclamemaker werd, heb ik kennis en ervaring opgedaan bij internationale bedrijven als Ogilvy en Euro/RSCG.

Dat mijn werk zorgt voor mooie resultaten weten mijn opdrachtgevers maar al te goed. Daarnaast heb ik ook meerdere awards gekregen voor mijn werk en concepten.

3 x SAN-Accent

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) stelt elk jaar het SAN Jaarboek samen. Hierin staat een overzicht van de meest relevante reclamecampagnes. De campagnes worden beoordeeld door een jury bestaande uit bijna 250 marketing- en communicatieprofessionals. Inmiddels zijn 3 van mijn concepten te vinden in de SAN jaarboeken.

SAN-accent Rob de Bruijn

In-Awe Award

Bij de In-Awe Awards gaat het niet alleen om het visuele aspect. Ook het achterliggende concept en behaalde resultaten spelen een belangrijke rol bij de toekenning van deze awards. Elk jaar dingen er meer dan 900 inzendingen uit de hele wereld mee.

beker

OTC/HBA Award

Ook een OTC/HBA National Advertising Award heb ik ontvangen. Deze award is een beloning voor marketeers in de farmaceutische industrie voor de beste kennis en inzichten.

beker

Wil je mij inschakelen?

Neem dan direct contact op voor een vrijblijvend informatiegesprek.

Ervaringen van opdrachtgevers

  • Met Rob is het fijn samenwerken. Hij kan op hoog niveau met je meedenken en luistert goed naar wat jij wilt. Hij blijft rustig, maar is ook direct. Maar het mooiste wat ik heb ervaren is dat hij een vlammetje aansteekt in je hart, zodat jij je passie voelt voor waar jij voor wilt gaan.

    Angela
  • “Kritisch, doelgericht en creatief zijn kernwoorden die passen bij reclamemaker Rob de Bruijn! Door het aanbieden van custom made oplossingen hebben onze reclamecampagnes de uitstraling gekregen waarnaar we op zoek waren.”

    Kelly
  • “Rob combineert creativiteit zoals je verwacht bij grote reclamebureau’s met zijn persoonlijke aanpak en ondernemerschap. Professionele campagnes, goede uitwerking en een soepel lopend proces om tot een fraai resultaat te komen.”

    Diederik
  • “Wat ik erg knap vond is de perfecte vertaalslag van mijn propositie naar een helder, herkenbaar en zeer bruikbaar beeld. Het is steeds verder geabstraheerd zonder zijn kracht en zeggenschap te verliezen. Dank je wel.”

    Peter
  • “Je onderscheiden van je concurrent doordat je iets extra’s biedt en dit als zodanig uitdraagt naar (potentiële) klanten. Daartoe ontwikkelde Rob de Bruijn ons “van Thiel OPTIMAAL” concept. Een concept dat zich inmiddels ruimschoots bewezen heeft.”

    Rob
  • “De samenwerking met Rob is prettig en effectief. Zijn voorstellen bij het ontwikkelen van dragers voor promotionele uitingen zijn inspirerend en resulteren met slechts minimale aanpassingen tot het gewenste resultaat.”

    Mark
  • “Rob denkt mee, komt met creatieve ideeën, luistert en is bekend met onze regelgeving en houdt dit goed voor ogen.”

    Leon
  • “Tijdens het omschrijven van mijn nieuwe bedrijfsidee kwam Rob met niet alleen het ontwikkelen van een krachtig logo maar voegde hij ook een invalshoek toe aan de visie en missie van mijn concept. Hierdoor kon ik een nog sterker statement formuleren.”

    Jos
  • “Tijdens oriënterende gesprekken is een klik met Rob de Bruijn ontstaan die geleid heeft tot een mooi concept. Beeldmerk, logo, website en productverpakking sluiten aan bij ons bedrijf en vormen samen met onze marktbenadering een positief geheel.”

    Dennis & Serge
  • “Rob is innovatief, veelzijdig, punctueel en zeer flexibel. Wij hebben verschillende projecten bij hem neergelegd die hij naar onze volle tevredenheid heeft volbracht. Wij zijn enorm blij met dit contact en zullen van Rob’s diensten te allen tijde gebruik blijven maken.”

    Monique
  • “Onze complex gelaagde groeiscan voor bedrijven is door Rob helder vertaald naar een interactieve en aantrekkelijk vormgegeven businesstool. Het mooie van Rob is dat hij niet alleen creatief is, maar ook bedrijfsmatig meedenkt.”

    Robert
  • “Rob is van vele markten thuis en een spin in het communicatieweb. Door de korte lijnen kom je snel en goed van briefing naar uitwerking. Rob denkt mee en stelt zich kritisch op. Alles voor het beste resultaat.”

    Flip
  • “Rob heeft aan 1 woord genoeg. Onze opdracht was: kun jij een moeilijk verhaal begrijpelijk maken? Rob heeft dit perfect vertaald in een duidelijk corporate beeld met bijpassende communicatietools in gemakkelijke taal. Perfect dus!”

    Denise