Veelgestelde vragen over de Aha-sessie
Veelgestelde vragen over de Aha-sessie
Veelgestelde vragen over de Aha-sessie
Omdat ik begrijp dat je weinig tijd hebt, heb ik de sessie zo ontwikkeld dat deze slechts twee uur van je tijd in beslag neemt.
Deze vindt bij mij op kantoor plaats. Je wordt bewust uit je vertrouwde omgeving gehaald: op deze manier geef je namelijk betere antwoorden.
Het is een chronische bijwerking. De eerste euforie zal na verloop iets afvlakken maar het goede gevoel blijft aanwezig.
Vanwege de Aha-ervaring die je tijdens de sessie ervaart op het moment dat je de instant oplossing voor jouw marketing vraagstuk ontdekt.
De Aha-sessie heb ik kunnen ontwikkelen door mijn jarenlange ervaring te gebruiken om elementen uit verschillende vakgebieden als archetypering, strategie, positionering, branding en marketing met elkaar te combineren.
De Aha-sessie is puur maatwerk en is daarom uitsluitend en exclusief te volgen voor de vertegenwoordigers van één bedrijf tegelijkertijd.
Na de Aha-sessie ontvang je een kort en bondig besprekingsverslag met daarin alle ins en outs van de sessie. Daarnaast ontvang je een aanbieding voor de volgende stap: de ontwikkeling van je communicatieconcept.
Ten eerste: Zo hoef je zelf tijdens de sessie niks op te schrijven. Ten tweede: met het besprekingsverslag heb je een concreet uitgangspunt en toetsingscriterium voor al je te ontwikkelen communicatie uitingen.